sobota, 29 września 2012

Nantes, Nano Aqua + Clean & Fresh

Głęboko oczyszczający żel do twarzy z ekstraktem z jeżówki i zielonej herbaty (200 ml)

Skóra z problemami łojotokowymi wymaga wyjątkowej dbałości o jej oczyszczenie i nawilżenie. Gama kosmetyków Clean&Fresh przygotowana na bazie wyciągu z jeżówki oraz ekstraktu z zielonej herbaty uwalnia pory od toksyn i stanów zapalnych. zdrowa i lśniąca skóra bez wyprysków każdego dnia.

Bezalkoholowy antybakteryjny tonik przeznaczony jest do pielęgnacji cer mieszanych i tłustych. Zawiera roślinne
antybakteryjne molekuły z jeżówki oraz Acnacidol, których zadaniem jest przywrócenie równowagi skórze trądzikowej. Wyciągi roślinne połączone z kompleksem specjalnie dobranych witamin ograniczają nadmierny łojotok, rogowacenie naskórka, zapobiegają stanom zapalnym przywracając naturalne pH skóry. Tonik Clean&Fresh doskonale oczyszcza zaczopowane ujścia gruczołów łojowych, zapobiega rozwojowi bakterii odpowiedzialnych za powstawanie wykwitów skórnych. Clean&Fresh odświeża, nawilża, zmniejsza wydzielanie sebum, obkurcza rozszerzone pory, zapobiega powstawaniu zaskórników
cena: 45,00 zł

 IMO: 

W teorii wszystko wygląda pięknie. Właściwości zielonej herbaty są wszystkim znane. Żel powinien więc być dobry. Dla mnie niestety nie był. Dziwnie pachnie, po użyciu czułam, jakby moja skóra była zaklejona jakąś warstwą kleju, wcale nie czułam się świeżo. Moje pory też go nie polubiły, ponieważ zwyczajnie ich nie oczyszczał. Dodatkowo miałam wrażenie napiętej skóry, które mnie irytowało. Plusem jest to, że żel jest wydajny, miło się nim myje.  

 

 

Normalizująco - odżywczy krem do twarzy z ekstraktem z zielonej herbaty i jeżówki (50 ml)

 

Codzienne wzmacnianie i odżywianie obok oczyszczania, jest najważniejszym elementem pielęgnacji skóry z problemami. Zatkane pory, wypryski, uszkodzone warstwy naskórka oraz nadmierne błyszczenie to najbardziej dokuczliwe problemy skóry łojotokowej. Podczas gdy inne produkty dostępne na rynku tylko maskują zmiany skórne, kosmetyki z serii Nano Aqua + Clean & Fresh je łagodzą, aż do całkowitego uspokojenia nadmiernego łojotoku i wyrównania kolorytu skóry. Kompleks witamin oraz wyciągi roślinne niwelują stany zapalne, przywracając skórze naturalne pH.
Uporządkowane nanotechnologicznie cząsteczki wody dostarczają do głębokich warstw naskórka składniki oczyszczające zawarte w molekułach z jeżówki i zielonej herbaty, utrzymując jego równowagę i odżywienie. Acnacidol pozyskiwany z mleczka pszczelego chroni skórę przed ponownym powstawaniem wyprysków i wspomaga odnowienie uszkodzonych komórek. Pobudzona do regeneracji skóra łatwiej radzi sobie ze stanami zapalnymi, odwdzięczając się gładką i świeżą cerą bez wyprysków i zaskórników.

Cena: 145zł

IMO: Krem okazał się jednym wielkim nieporozumieniem. Podrażniał, miał ostry zapach, zatykał pory. Dobrze, że cały ten zestaw dostałam a nie kupiłam, bo bardzo się zawiodłam, a zestaw Nantes wybrałam ze względu na znalezione w sieci dobre recenzje. 

 

 

Antybakteryjny tonik z wyciągiem z zielonej herbaty i jeżówki (200 ml)

  Skóra z problemami łojotokowymi wymaga wyjątkowej dbałości o jej oczyszczenie i nawilżenie. Gama kosmetyków Clean&Fresh przygotowana na bazie wyciągu z jeżówki oraz ekstraktu z zielonej herbaty uwalnia pory od toksyn i stanów zapalnych. zdrowa i lśniąca skóra bez wyprysków każdego dnia.

Bezalkoholowy antybakteryjny tonik przeznaczony jest do pielęgnacji cer mieszanych i tłustych. Zawiera roślinne antybakteryjne molekuły z jeżówki oraz Acnacidol, których zadaniem jest przywrócenie równowagi skórze trądzikowej. Wyciągi roślinne połączone z kompleksem specjalnie dobranych witamin ograniczają nadmierny łojotok, rogowacenie naskórka, zapobiegają stanom zapalnym przywracając naturalne pH skóry. Tonik Clean&Fresh doskonale oczyszcza zaczopowane ujścia gruczołów łojowych, zapobiega rozwojowi bakterii
odpowiedzialnych za powstawanie wykwitów skórnych. Clean&Fresh odświeża, nawilża, zmniejsza wydzielanie sebum, obkurcza rozszerzone pory, zapobiega powstawaniu zaskórników.

Cena 45,00 zł 

IMO: Tonik pachniał mi jak płyn do mycia podłóg albo w najlepszym wypadku naczyń. Nie czułam tam zielonej herbaty,  jeżówki. Nie uwolnił moich porów od toksyn i nie zapewnił lśniącej skóry bez wyprysków. Skórę mi przesuszył do tego stopnia, że po użyciu całego zestawu mogłam sobie skórę na czole rolować palcami.

Na całej serii strasznie się zawiodłam. Szkoda, bo tak jak mówiłam naczytałam się wiele dobrego, myślałam też, że jeśli wybiorę kosmetyki z "wyższej" jak na mój portfel kieszeń to będę zadowolona, a zamiast radości dorobiłam się dodatkowych kłopotów skórnych. Szkoda, naprawdę szkoda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz